Παρασκευή 7 Αυγούστου 2020

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΤΟ ΚΑΡΚΙΝΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ


 7/8/2020 και μετά τη πολύμηνη παραμονή μου στους Διδύμους φτάνω στο Καρκίνο...

Θα με απασχολήσουν θέματα σπιτιού, οικογένειας, ακινήτων.
Έχω να λύσω και νομικά θέματα που είναι σε εκκρεμότητα από αρχές Μαρτίου.
Θα έχω ένα είδος νοσταλγικής μνήμης που θα θυμάμαι ξανά και ξανά..
Συναισθηματική, ευαίσθητη και διαισθητική καθώς είμαι θα ζήσω έντονες στιγμές με την οικογένεια σε χρηματικά θέματα.
Κάθε αντίθεση και αντίσταση θα έχει φύση Ουρανού, οπότε μπορώ να φανταστώ πως θα μιλήσω με το πεπρωμένο μου χωρίς να μπορώ να του ξεφύγω όσο μακριά και αν τρέξω...
Μια ιστορία Αγάπης φθάνει, το νιώθω ,χωρίς σταθερότητα που θα λέει '' δε μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα, αλλά μπορώ κιόλας ''...γιατί πιθανόν να αποτελείται από τρεις.
Στην αντίθεση μου με τον Κρόνο, στη θετική της πλευρά βλέπω μια καρμική σχέση Αγάπης με νεότερο ή μεγαλύτερο άτομο τουλάχιστον 7 χρόνια...θα έχει διαφορετικό πολιτιστικό υπόβαθρο,ίσως και χρώμα δέρματος.
Η αρνητική πλευρά της αντίθεσης μου με το Κρόνο σημαίνει το τέλος μιας σχέσης, χάσιμο χρημάτων ή και ακινήτων.
Το τετράγωνο με τον αιώνιο εραστή μου τον Άρη θα έχει πολύ πάθος στον αέρα αλλά και πολλή μάχη ...πιθανόν να έχω και τάσεις αυτοκαταστροφής αφού θα πληγωθώ εξαιτίας του γιατί θα βρίσκεται στον αστέρα Vertex, οπότε θα πρέπει να προσέχω τα όμορφα και μεγάλα μάτια μου ή την επαφή μου με μαχαίρια...


Cahya
Ενορατική Αστρολόγος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου