Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Η ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΧΕΙΡΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΜΕΡΟΣ Β.



7ος Οίκος..Κανείς δεν μου αρέσει!

Δύσκολη κοινωνική ζωή σε σχέση με τους άλλους....
Πόνος γύρω από ερωτικές υποθέσεις, όπως εξάρτηση ή πληγωμένοι...
Διστακτική στάση, αβέβαιη/ος, αφελής, μη δεσμευτική/ος.
Δυσκολία στο να δίνω ή όχι.
Θέματα υγείας που έχουν να κάνουν με το μεταβολισμό,το διαβήτη,τους αδένες, την ουροδόχο κύστη.
Η θεραπεία παρακαλώ?..
Ισορροπημένη εργασία, συνεργασία με άλλους, επικοινωνία.
Παράλληλα δουλεύω την αναποφασιστικότητα μου,το τσάκρα της καρδιάς και reiki για θεραπεία ζευγαριού.


8ος Οίκος...Να εμπιστευτώ?...

Δυσκολία στην οικειότητα..
Είμαι συναισθηματικά εξαρτημένη/ος,χειριστική/ος,νιώθω να απορρίπτομαι, ελέγχομαι απο τον σύντροφο.
Αρνητικές σκέψεις, αυτό-σαμποτάζ, πίκρα και ζήλια.
Τα αρνητικά μου συναισθήματα όταν πυροδοτηθούν, δίνουν μίσος, πίκρα και εμμονή.
Θέμα υγείας με τα μάτια,γεννητικά όργανα,και οτιδήποτε σχετίζεται με την αναπαραγωγή.
Πώς θεραπεύομαι?..
Οποιαδήποτε εργασία επιτρέπει την αφήγηση στην ψυχολογία/αστρολογία/το διαλογισμό και τη γνωριμία με τον εαυτό μου, προκειμένου να απελευθερωθώ από τα αρνητικά συναισθήματα.


9ος Οίκος..Η αλήθεια μου?..η απόλυτη αλήθεια!

Δύσκολη πνευματική εξέλιξη...
Κρίνω τους άλλους σύμφωνα με τις δικές μου πεποιθήσεις και αρχές γι αυτό και δεν ανοίγομαι εύκολα.
Περιορίζω την ελευθερία στη σκέψη και την πίστη.
Με δυσκολία πραγματοποιώ ανώτερες σπουδές ή ταξιδεύω στο εξωτερικό.
Έχω αναπνευστικά προβλήματα, κακώσεις στα πόδια ή τραυματισμό απο κάτι σοβαρό.
Η θεραπεία?..
Μαθαίνω να ακούω τις απόψεις των ανθρώπων, ανοίγω τη σκέψη μου, αναγκάζω τον εαυτό μου να πειθαρχήσει σε ενέργεια σκέψεις και λόγια.
Ταξιδεύω πολύ!!!...είναι η καλύτερη θεραπεία που με αναζωογονεί.


10ος Οίκος..Είμαι ο χειρότερος κριτής μου?...

Ακόμη κι αν είμαι ενήλικας αρνούμαι να ωριμάσω.
Δείχνω υπερβολικό ενδιαφέρον για την εικόνα μου ,επαγγελματική/κονωνική, καθώς και την αναγνώριση.
Ζητήματα με τις αρχές, πιθανός τραυματισμός γονέα, υπερβολικά άκαμτος/η, αίσθηση κατάθλιψης.
Η υπερβολική ανάγκη να αποδείξω στον εαυτό μου με δυσκολεύει να πετύχω στόχους και φιλοδοξίες.
Φυσικό σύμπτωμα η αρθρίτιδα,γόνατα,πρόβλημα με τα οστά, κατάθλιψη μελαγχολία.
Κι απο θεραπεία?....
Χιούμορ, ενσυναίσθηση, χαμόγελο σε μένα και οποιοδήποτε παιχνίδι και άσκηση μπορεί να με βοηθήσει στη πρακτική και πνευματική εξέλιξη και ευελιξία του σώματος μου.


11ος Οίκος..Δεν χωράω σε καλούπια...

Επιθυμία για επανάσταση, αφού δεν αισθάνομαι κομμάτι της κοινωνίας.
Φόβος για την έκφραση καινοτόμων ιδεών , προδοσία απο φίλους ή δύσκολα αναπτύσω ομαδικό πνεύμα.
Ατομιστής/στρια, ασταθής, μεταβαλλόμενος/η, επαναστάτης/τρια χωρίς αιτία.
Πρόβλημα με τους αστραγάλους και το νευρικό σύστημα.
Θα θεραπευθώ?...
Βεβαίως, αν ασχοληθώ με την αστρολογία κ οποιαδήποτε ομαδική θεραπεία.
Θα πρέπει να μοιράζομαι τις ιδέες μου με τους ανθρώπους και να καλλιεργώ τη καινοτόμο πλευρά μου.


12ος Οίκος..Πολύ σκληρός ο κόσμος!..

Υπερβολική φαντασία και δυσκολία στη κατανόηση του σύμπαντος.
Δίνω αγώνα για να αναπτύξω το συναίσθημα της ένωσης με τους άλλους με συνέπεια να μένω μόνος/η.
Δύσκολα αφήνω το παρελθόν πίσω, αφού νομίζω πως συνδέομε  με ένα συλλογικό κάρμα.
Αισθάνομαι χωρίς ρίζες και είμαι το μοντέλο σωτηρίας/θύματος.
Έχω προβλήματα με τα πόδια ,τα χημικά ,το πεπτικό σύστημα και τους εθισμούς.
Αχ!.. υπάρχει θεραπεία άραγε?....
Φυσικά!..αν αναπτύξω τον εαυτό μου ως ευφάνταστο,αν η ενσυναίσθηση που διαθέτω γίνει πιο πρακτικη,αν κάνω διαλογισμό κ reiki σε ομάδα.
Επίσης οτιδήποτε καλλιτεχνικό ενισχύει και αναπτύσει τη φαντασία μου.


Cahya
Ενορατική Αστρολόγος 

1 σχόλιο: