Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

Ήλιος στο Κριό


  Ο Ήλιος μετακινείται στο ζώδιο του Κριού. Αρχίζει η Εαρινή Ισημερία που φέρνει εξελίξεις σε προσωπικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η μετακίνηση του του Ήλιου στον Κριό σημαίνει την Αρχή. Αρχή σε τι? Στην πορεία της ολοκλήρωσης του ετήσιου κύκλου που θα ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο.

Είναι σημαντικό αυτό? Ναι γιατί αυτός ο κύκλος είναι η " ετήσια μύηση " αφού ο Ήλιος με αρχή τον Κριό θα περάσει από όλα τα άλλα ζώδια μέχρι να επιστρέψει σε ξανά τον Κριό.
Έτσι λοιπόν το διάστημα αυτό που ξεκινά τώρα είναι η νέα δημιουργία της ατομικής προβολής. Είναι η εκκίνηση των σκέψεων, των ονείρων και των πραγμάτων που έχουν ως σκοπό την ανακάλυψη του Εγώ. Δεν είναι εδώ ο Εγωισμός ή καλύτερα δεν πρέπει να είναι. Είναι τι θέλω εγώ για μένα. Έχει την ατομική κατεύθυνση της ατομικότητας, όχι όμως στο να κοιτάξω εμένα με τρόπο έξω από την ηθική, αλλά να δημιουργήσω την " ηθική " της εξέλιξης.
Δεν μπορώ να συνεχίσω όπως ήμουν αλλά πως θέλω να φτιάξω την νέα αρχή. Αν τα καταφέρω θα τα καταλάβω στην πορεία του Ήλιου στα επόμενα ζώδια. Αλλά φανταστείτε να μην έχω καν σχέδιο για εμένα. Να μην μπορώ να προσδιορίσω ποιο είναι το μέλλον που εγώ ονειρεύομαι και να μένω σε ένα ρόλο παρατηρητή. Ο Ήλιος που σημαίνει το " δημιουργικό Φως " στον Κριό, σε ένα ζώδιο του Άρη μας καλεί αυτό το Φως να το κάνουμε πράξη ως Αρχή. Όπως σημείωσα παραπάνω, τον αν γίνει πράξη θα διαφανεί κατά την διέλευση του Ήλιου στο επόμενα ζώδια π.χ. στον Ταύρο θα μου δείξει το οικονομικό πλαίσιο κτλ.
Η ζωή μας έχει πάντα αφετηρίες που κυρίως τις  προσδιορίζουμε στην Εαρινή Ισημερία, που είναι η αρχή της άνοιξης και αυτό σημαίνει την ψυχολογική άνοδο της αποστολής. Εξάλλου σε σχέση με την Θεολογία βλέπουμε την ανάλογη προετοιμασία με νηστεία και προσευχή για τον " καθαρισμό " της Ψυχής ώστε να " αναστηθεί " τις επόμενες μέρες. Είναι λοιπόν το διάστημα που πρέπει να είμαστε έτοιμοι ώστε η αρχή να είναι όσο γίνεται ολοκληρωμένη και με κατεύθυνση .

Εξάλλου: " Η Αρχή είναι το ήμισυ του παντός. " Ησίοδος.




                                                     Διδάσκαλος
                                                  ΑστροΨυχολόγος.
                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου