Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023

Ήλιος σύνοδος Ποσειδώνας 16/03

 Άνθρακας ο θησαυρός???

Η μαγεία του Ποσειδώνα καλά κρατεί και επιτρέπει στη φαντασία μου να καλπάζει, κάτι που με κάνει πολύ ζωντανό/η και δημιουργικό/η.......Οραματίζομαι ιδανικές καταστάσεις και ανθρώπους, γιατί πιστεύω πως υπάρχουν, και υπάρχουν όταν πιστεύω σε αυτούς.

Διαισθάνομαι την ανάγκη των άλλων και βοηθώ πριν καν μου εξηγήσουν το πόσο με χρειάζονται.
Κάνω παρέα με εχθρούς, δείχνω κατανόηση, αποδέχομαι την κακία ως  "αδυναμία".
Μαγεύομαι απ` το άγνωστο, δεν φοβάμαι....
Υπερβαίνω τη κατώτερη υλική φύση μου, και αγγίζω ανώτερες δυνάμεις.
Δε νιώθω μόνη/ος....
Έχω έντονες τάσεις φυγής, πολύωρου ύπνου και ονειροπόλησης.
Ζωοδότη Ήλιε και Απατηλέ Ποσειδώνα! γιατί με καθιστάς ευκολόπιστη/ο ώστε να πέφτω θύμα εκμετάλλευσης????
Γιατί θολώνεις το τοπίο μου??
Καλύτερα να  παραμείνω ρεαλίστρια/στης για όσο χρειαστεί.
Θέλω να κάνω ότι είναι τέλειο από ηθικής πλευράς, αλλά και από αισθητικής απόψεως.
Σε αναζήτηση του " ιδανικού" γίνομαι πιο ανθρώπινη/ος και αισθάνομαι πιο προστατευτική/ ος απέναντι στους άλλους.
Αν βρω και το χρόνο να εκφράσω τα όνειρά μου, τότε θα ανταμειφθώ.
Διοχετεύω τη δημιουργικότητα μου μέσα από νέα καλλιτεχνικά ενδιαφέροντα, όπως είναι η μουσική ή η τέχνη.
Υπνωτίζονται οι αισθήσεις μου έναντι της γνωριμίας μου με νέα/ο σύντροφο, που με κάνει να μη βλέπω καθαρά την εικόνα του, παρόλο που ο Ήλιος ρίχνει το άπλετο φως του,  ώστε να φωτίσει τα προβλήματα μιας παραδεισένιας σχέσης από την παρανόηση.
Η/Ο σύντροφος που έρχεται είναι η προσωποποίηση  του Ποσειδώνα.
Έχει λάμψη, προβάλει μια μεγαλειώδη εικόνα παραβλέποντας τον πραγματικό άνθρωπο, κάνοντας με αν το αφήσω να συμβεί, επιρρεπή σε αλκοόλ ή φέρνοντας μου θλίψη,  όταν πια θα έχει καθαρίσει το ομιχλώδες τοπίο.
Πρέπει τελικά να μάθω να ορίζω ρεαλιστικά όρια ώστε να διατηρώ υγιείς σχέσεις.
Ο στόχος είναι η εμπιστοσύνη, η ζωτικότητα και η αίσθηση του σκοπού.
Με το Ποσειδώνα το βασιλιά του υδάτινου κόσμου,  να υπονομεύει το θεοφώτιστο "εγώ" μου  βελτιώνω την αυτοεκτίμηση μου χάρη στον Ήλιο, κάνοντας διάλογο μαζί του απέναντι από ένα καθρέπτη....
Η όψη επηρεάζει το Μεταβλητό Σταυρό και όσους έχουν πλανήτες, ωροσκόπο και μεσουράνημα από την 22η έως την 27η μοίρα. Η όψη γίνεται ακριβείας στις 16/03


     "Μυστικιστική η Ηλιακή συνοδεία
         του οράματος του Ποσειδώνα"



Cahya
Ενορατική Αστρολόγος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου