Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021

Ήλιος τρίγωνο Ουρανός Rx 01/01

 Η όψη του επαναστάτη. Ήλιος και ανάδρομος Ουρανός σε τρίγωνο από Αιγόκερω και Ταύρο αντίστοιχα. 

Ο ανάδρομος Ουρανός επαναφέρει παλαιότερες ιδέες. Τι πρέπει να κάνω για να αλλάξω εγώ? 
Επαναστατική ερώτηση. Σε μια εποχή που οι περισσότεροι μένουν προσκολλημένοι στην ίδια κατάσταση, στην ίδια εργασία, στο ίδιο πρόσωπο, γενικά στο ίδιο.
Η επανάσταση σχετίζεται με την σκέψη και είναι συνειδητή λειτουργία. Υπήρχε από καιρό στο μυαλό ή αυτή την στιγμή το επανεξετάζουμε.
Και οι δύο Πλανήτες στα ζώδια της Γης είναι γεμάτη ενέργεια που βασίζεται στην γήινη αντίληψη και στην σταθερότητα που αντιπροσωπεύουν τα δύο ζώδια . 
Σε μετάφραση : κάθομαι ήσυχος ?
Εξερευνώ, γίνομαι ένα με την περιπέτεια, δεν πιστεύω σε οτιδήποτε δοσμένο, είμαι ένας άλλος άνθρωπος, γίνομαι ένας άλλος άνθρωπος. Δύσκολα πράγματα για τους σταθερούς.
Αυτή η όψη φέρνει το ξαφνικό σίγουρο. Το τι θα είναι αυτό εξαρτάται από αν έχω την όψη στο Γενέθλιο χάρτη, σε ποιους οίκους γίνεται η όψη και αν έχω '' ουράνια '' χαρακτηριστικά.
Δεν αφήνω το θετικό ξαφνικό να ξεφύγει. Ακολουθώ απλώς το διαφορετικό μονοπάτι που μου προτείνει.

Τα ζώδια Ταύρος, Παρθένος, Αιγόκερως, Καρκίνος, Σκορπιός από την 7η έως την 12η, ωροσκόποι και πλανήτες εκεί στα παραπάνω ζώδια, ευνοείστε από την παρούσα όψη.



                                                            ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ
                                                          ΑστροΨυχολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου