Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

Αφροδίτη στον Αιγόκερω. Πραγματικότητα και Αξιοπιστία

 


                                                           " Πραγματικότητα και Αξιοπιστία "

Είμαι γνωστή για τη κοινωνική μου αντοχή και την επέκταση της φιλίας μου προς ένα εκλεκτικό μείγμα ατόμων.
Φαίνομαι εντυπωσιακή, αφού έχω περίεργη άποψη και έννοια για το στυλ γενικότερα.
Συναισθηματική ερασιτέχνης, εξισορροπώ με την/τον σύντροφο όταν βρεθούμε μόνοι .... με λίγα λόγια " τα εν οίκω μη εν δήμω "
Συσχετίζομαι με κάποια/ον όταν μπορώ να χτίσω αυτοκρατορία -  εξάλλου από το πρώτο ραντεβού μαθαίνω για το γενεαλογικό του δένδρο, την περιουσιακή και οικονομική του κατάσταση, τη καριέρα του, το επίπεδο της φιλοδοξίας του - και αναλόγως προχωρώ ή αποχωρώ.
Ακολουθώ την έμπνευση μου, δημιουργώ κάτι που δεν υπάρχει και είμαι ικανή να περάσω στο χώρο δημιουργικότητας ατελείωτες ώρες.
Θα με πείτε υλιστική και περιστασιακή στο σεξ?...ναι! , αλλά όταν αποφασίσω να δεσμευτώ - πράγμα πολύ σπάνιο - δεσμεύομαι σοβαρά.
Αντιμετωπίζω τις σχέσεις μου με αξιοπρέπεια , με ακλόνητη αφοσίωση, αλλά και με ψυχρότητα...
Επιδιώκω τη σταθερότητα μέσω του πλούτου και της επιτυχίας , είμαι ρεαλίστρια καθώς δεν περιμένω τη τελειότητα σε όλα, πάρα μόνο από την/τον σύντροφό μου θέλω να είναι τέλεια/ος μόνο για μένα.
Υπάρχουν περίοδοι μελαγχολίας που με ρίχνουν σε βαθιά σκοτάδια όπως εκείνα του Σκορπιού.
Τα βαθιά μου σκοτάδια μπορεί να συνδέονται με αισθήματα αποτυχίας στα επαγγελματικά μου ή γενικά στην αμφιβολία για το τι αξἰζω....
Ωστόσο έχω τη δύναμη να περνώ όλα τα αδιέξοδα!
Οι σχέσεις μου θα βασιστούν σε κοινούς στόχους και προθυμία να ξεπεραστούν τα τυχόν προβλήματα.
Θα επιβραβεύσω τη σκληρή δουλειά βοηθώντας με δέσμευση για την επίλυση όποιας απορίας.
Δίνω την ευκαιρία για χαλάρωμα των φλερτ υπέρ της μακροχρόνιας σχέσης.
Σας ωθώ στο καλλωπισμό της προσωπικότητα σας, πηγαίνοντας σας για ανανέωση της γκαρνταρόμπας σας με φανταχτερά χρώματα, και περιποίηση των μαλλιών σας στα κομμωτήρια.
Σας επανασυνδέω με την εσωτερική σας εξουσία και με ότι άλλο χρειάζεστε για να περάσει η καριέρα σας στο επόμενο επίπεδο.
Οι μέρες περνούν, η εποχή αλλάζει και εγώ στον Αιγόκερω μετατρέπομαι σε εξελιγμένη και έμπειρη επιχειρηματία, φιλόδοξη και πειθαρχημένη με το δικό μου τρόπο, ρεαλιστική προς τους ανθρώπους που μπαίνουν στη ζωή μου πλατωνικά ή ρομαντικά, χωρίς να σπαταλώ το χρόνο μου σε ανούσια φλερτ , αλλά προσανατολισμένη σε μια μόνιμη σχέση με το ''σ΄αγαπώ '' να αποδεικνύεται μέσα από πράξεις και όχι από φανφάρες.
Το moto μου? ... ''Δεν κάνω τίποτα μισό....επιθυμώ να φτάσω στη κορυφή του βουνού ισχυρή και δυνατή''



                                            Cahya

                                            Ενορατική Αστρολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου