Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

ΗΛΙΟΣ ΣΤΟ ΣΚΟΡΠΙΟ. ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΚΟΡΠΙΟΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ

 


Ήλιε μου αγαπημένε ήρθες σε μένα να με φωτίσεις....

Ήρθες να μου θυμίσεις το καλοκαίρι....
Ήρθες να αναδείξεις τα μυστήρια της ζωής μέσα από τον εαυτό μου φέρνοντας τα στο επίκεντρο για όσο θα σε φιλοξενώ.
Για μένα είναι η περίοδος, που σκάβοντας τα έγκατα του σύμπαντος ανακαλύπτω κρυμμένα μυστικά.
Το πέπλο μου μεταξύ του κόσμου, του ορατού και του αόρατου λεπταίνει....γίνεται μια διαφάνεια κρυσταλλένιου νερού!
Ως παθιασμένη Σκορπιός με έντονα συναισθήματα, με συναισθήματά καρδιάς μικρού κοριτσιού, που ξέρω να τα κρύβω , θέλω να πω λόγια αγάπης και λατρείας σε αυτόν που βαθιά αγαπώ.....
Τα μάτια μου είναι η πύλη προς τη ψυχή μου, που δύσκολα διακρίνει και ξεχωρίζει κανείς,  σε αντίθεση με μένα που βλέπω " τα πάντα " στους άλλους.
Το motto μου?.. " αυτά που κρύβεις φαίνονται"....
Λένε και θεωρούν πως είμαι ισχυρή...λένε πώς ότι βάλω στο μυαλουδάκι μου,  ότι εντοπίσει το μάτι μου μπορώ να το κάνω δικό μου....ναι! σωστά προβλέπουν γιατί έχω μάθει να συν- υπάρχω με τον Άρη γιατί μου χαρίζει την δύναμη του,  την αποφασιστικότητα του, τη θέληση του και την ενέργεια του.
Για πολλούς είμαι παρεξηγημένη, μα εγώ είμαι δροσερή αύρα, ήσυχη δύναμη και περισσότερο συναισθηματική από τους 11 υπόλοιπους φίλους του ζωδιακού.
Έχω έναν αεράτο, σέξυ και ισχυρό μαγνητισμό έτοιμη να προσελκύσω....
" Μισή καρδιά " για μένα δεν υπάρχει...." όλα ή τίποτα" είναι αυτό που ακολουθώ, όταν αναλάβω μια διεκπεραίωση.
Η απότομη διαίσθηση μου με βοηθά να βλέπω άμεσα τα κίνητρα, τα μυστικά και τις προθέσεις κάποιου.
Είμαι περίπλοκη με πολλές διαστάσεις έκφρασης.
Το μεγαλύτερο αδίκημα μου είναι " η άμυνα " και το πράττω με θανατηφόρα ακρίβεια.
Το ηλιακό μου ταξίδι περιλαμβάνει τη μάθηση μέσω του μετασχηματισμού και της αλλαγής, κερδίζοντας την εσωτερική σοφία.
Με μεγάλο ταλέντο μπορώ να διαχειριστώ τα χρήματα των άλλων,  αλλά όχι απόλυτα τα δικά μου.
Για να πετύχω στο επίπεδο διορατικότητας και φωτισμού πρέπει να είμαι ειλικρινής με μένα και να μη στερούμαι συνειδητής κατεύθυνσης.
Ο αγαπημένος μου κυβερνήτης, ο Πλούτωνας κάνει τις ιδιότητες του Ήλιου μου αρκετά έντονες, αφού ελέγχει τους κανόνες και έτσι μπορώ να κυριαρχώ απέναντι στους άλλους.
Φήμες λένε πως ζηλεύω.....ναι! και ιδιαίτερα όταν μου εμπνέουν τη ζήλια κάποιοι,  αλλά όχι περισσότερο από τον κρυφό και εκδικητικό ζηλιάρη  του ζωδιακού τον Υδροχόο.....
Σε μένα απλά και κατανοητά ισχύει το εξής " όποιος προσπαθήσει να βάλει το χέρι του στη φωλιά μου είναι απόλυτα κατανοητό και φυσιολογικό να τον τσιμπήσω ".
Είμαι σκοπίμως απωθητική ορισμένες φορές γι αυτό με κατηγορούν και με αντιπαθούν.....ίσως και με φοβούνται!
Μα θέλω στο πλάι μου εκείνους τους ελάχιστους που με αγαπούν, με εμπιστεύονται, που με ξέρουν, επειδή εγώ τους έχω αφήσει να έχουν αυτά τα συναισθήματα .
Είμαι σπάνιο πλάσμα , σπάνιο παιδί, αγόρι, κορίτσι,  μητέρα, γυναίκα,  σύντροφος, φίλη αφού μπορώ και θέλω....
Ο άφθονος μαγνητισμός, οι προσωπικοί μου στόχοι, η εσωτερική μου ειρήνη και η διαίσθησή μου είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος μου.

         " Μια Πλουτώνια μορφή έχει 
         βαθύ αντίκτυπο σε 
           όποιον συνδεθεί στενά
              μαζί της"!....



CAHYA
Ενορατική Αστρολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου