Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΤΟ ΣΚΟΡΠΙΟ. ΠΛΟΥΤΩΝΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ


 
" Πλουτώνιος Κώδικας "
Φεύγω από το ροζ συννεφάκι του Ζυγού και μπαίνω στο Σκορπιό του Πλούτου, στο Σκορπιό της βαθιάς πίστης, στο Σκορπιό του πάθους και της ερωτικής απόλαυσης, στο Σκορπιό του μυστηρίου και της μεταφυσικής σκέψης....
Τα συννεφάκια θα ντυθούν με χρώμα βυσσινί, με το χρυσό του μελιού και μαζί με τον Ουρανό θα ανιχνεύσουμε για εσάς τα κρυμμένα συναισθήματα σας για το παρελθόν, για τον επαναπροσδιορισμό των  προσωπικών  και οικονομικών  επιλογών σας.
Με σύμμαχο μου τον Ερμή, βάζω τις σχέσεις κάτω από το μικροσκόπιο της εμπιστοσύνης και της ειλικρίνειας και σύονται τα θεμέλια.
Κατεβάζω από το βάθρο - που εσείς έχετε τοποθετήσει - ανθρώπους και καταστάσεις, διότι υπάρχει ο κίνδυνος να αποτελέσουν πηγή ψευδαισθήσεων και απογοητεύσεων.
Ενισχύω τη γοητεία και το χάρισμα στα υδάτινα ζώδια αλλά και στα γήινα... 
Εντείνω το συναίσθημα στις σχέσεις, χρεώνομαι τη δυναμική και συναισθηματική ανάπτυξη, ώστε να καταλάβετε ποιο είναι εκείνο το σημείο που σας φέρνει πιο κοντά με τον άλλον ή σας ωθεί μακριά του. 
Είμαι συναισθηματικά παθιασμένη, σεξουαλικά ανεμπόδιστη με έντονα ρομαντική προσωπική ζωή. 
Ο κοινωνικός μου κύκλος θα περιλαμβάνει πολλούς που ενδιαφέρονται για τα μυστήρια ή τις απόκρυφες εργασίες.
Στα ερωτικά η κατάσταση θα έχει ως εξής : Πρώιμα ίχνη έρωτα με χτύπους και πεταλούδες ξεφτισμένες στη καρδιά, ανεπιτήδευτους πλήρως μη διαχειρίσιμους! 
Η ερμηνεία?... προσοχή στους παράνομους έρωτες και φλερτ! δε βάζεις το χέρι στη φωτιά γιατί πριν λαλήσει 3 φορές ο πετεινός, θα σε έχει αρνηθεί. 
Εγώ που λες φίλη μου που με διαβάζεις τώρα, δεν ασχολούμαι με την επιπολαιότητα, μ αρέσει να κυνηγώ την υπερβατική αγάπη, την αγάπη που συνορεύει με την εμμονή... 
Το '' θέλω '' μου έχει να κάνει με την αυτό ανακάλυψη και λιγότερο με το σεξ... 
Το '' πιστεύω μου έχει να κάνει με τον έρωτά ψυχής και λιγότερο με του χρήματος... 
Το '' δηλητήριο'' μου δε θα σε σκοτώσει, αλλά θα σε αλλάξει.... 
Η ευπάθεια μου? η γυμνή ψυχή μου μεταξύ εμένα κ της αλήθειας! 


CAHYA
Ενορατική Αστρολόγος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου