Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΡΙΓΩΝΟ ΔΙΑΣ 19/10. '' Ανάταση χαράς ''


  
" Ανάταση χαράς "


Η Ανεξάρτητη σκέψη και η Ηγεσία συναντιούνται για καλό σκοπό...
Η αίσθηση της απόλαυσης και η προσφορά του πάθους έρχεται μέσα από την γενναιοδωρία και τη φιλανθρωπία.
Αφήνω τις υπερβολές και ανακαλύπτω την έννοια της δωρεάς μέσα από τις κοινωνικές επαφές και τη βοήθεια.
Σχεδιάζω ή ανακαινίζω το προσωπικό μου χώρο, ανανεώνω τη παρουσία μου, αφού το σύμπαν μου προσφέρει κάποια αποπληρωμή από τις προηγούμενες δοκιμασίες με τον παράγοντα ''βοήθεια'' για να πραγματοποιήσω κάποια από τα όνειρα μου, και αυτό είναι μόνο το εισιτήριο...έπεται και συνέχεια.
Η Αφή της Αφροδίτης στο Δία δίνει τη δυνατότητα να επιλύσω  θέματα που σχετίζονται με τις αισθηματικές σχέσεις, τις οικογενειακές αλλά και τις επαγγελματικές - οικονομικές.
Απολαμβάνω τις δημιουργικές ιδέες ή τα έργα άλλων και επιδιώκω τη συμμετοχή μου σε επιχειρηματική συνεργασία.
Επωφελούμαι από κάθε οικονομική προσφορά, καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο αύξησης μισθού ή απρόσμενο κέρδος από τυχερά παιχνίδια.
Έχω τη τύχη με το μέρος μου αν είμαι Ταύρος , Αιγόκερως, Παρθένος, Καρκίνος, Σκορπιός, Ιχθύς, από την 16* έως τη 21* ή έχω πλανήτες ή ωροσκόπο σε αυτές τις μοίρες, να πραγματοποιήσω ταξίδια, να κάνω γνωριμίες με άτομα του εξωτερικού με σκοπό την αισθηματική σχέση, να ανανεώσω την υπάρχουσα σχέση μου, να έχω εξέλιξη και πρόοδο επαγγελματική μέσα από τη γνώση.
Η Αγάπη, η δημιουργικότητα, οι ευκαιρίες και η εύνοια της Αφροδίτης / Δία σε τρίγωνο, δίνουν μια ανάσα χαράς και ενθουσιασμού μέσα στη δύνη των προκλήσεων και των ανατροπών της καθημερινότητας.



                                                            Cahya

                                               Ενορατική Αστρολόγος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου