Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΡΩΤΕΥΣΙΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ ΣΤΟ ΚΡΙΟ


Πως θα κάνουμε τον εαυτό μας ερωτεύσιμο, με τον Άρη στον Κριό; 

Αγαπημένες μου, Ο Άρης στον Κριό, θα φουντώσει όλη την παγιδευμένη ενέργεια. Θα της δώσει ενεργοποίηση να διεκδικήσει εκεί που αλλού σώπαινε.
Στις μέρες μας, λόγω κορονοιού, φοράμε μάσκα. Μα αυτό που μας έχει πληγώσει δεν είναι αυτή, η μάσκα που φαίνεται. Είναι η άλλη μάσκα, αυτή που δεν φαινόταν, αυτή που αόρατα μας φίμωνε και δίναμε τόπο και χώρο στους άλλους. Το κάναμε περιμένοντας την κατανόηση, την αναγνώριση, περιμένοντας την αγάπη... Τώρα, με τον Άρη στον Κριό, ναι .. θα διεκδικήσουμε τον χώρο μας, τα θέλω μας, την ελευθερία μας... Αλλά..................
Υπάρχει ένα “ αλλά ” τι θα γίνει αν αυτή η ενέργεια διοχετευθεί με λάθος τρόπο;
Τι θα γίνει αν αυτή η ενέργεια διοχετευθεί σε λάθος timming ? Με τον λάθος άνθρωπο;
Τι θα γίνει αν αυτή η ενέργεια παραμείνει εγκλωβισμένη και όταν ο Άρης γυρίσει ανάδρομος, τότε θα γίνει το “ όποιον πάρει ο Χάρος; ”
Αγαπημένες μου, ξεκινήστε από τον εαυτό σας, εκπέμψτε αυτό που θέλετε να βρείτε στους άλλους.
Αφήστε την ευωδιά σας, να ψιθυρίζει : Ελευθερία, Ομορφιά, Αγάπη, Ελευθερία... και ότι άλλο θέλετε, ότι έχετε ως προσωπικές σας αξίες!
Ντύστε εσείς τον εαυτό σας με το ρούχο αυτό που θέλετε να σας προσφέρει ο άλλος.
Ο Άρης στον Κριό έχει σχέση με το : Εγώ Είμαι! Όμως όχι εγωιστικά.
Όχι : Εγώ Είμαι εδώ, και κάνω φασαρία να φανώ γιατί εσύ δεν με έβλεπες τόσο καιρό!!!!
Αλλά : Εγώ Είμαι, εδώ εναρμονισμένη με το Σύμπαν ως θηλυκό, για να έλξω τον Άρη. Δεν Είμαι ο Άρης.
Είμαι η γυναίκα, που θα πατήσει στα πόδια της, με αγάπη , τρυφερότητα , αρμονία μέσα της και έξω της.
Αυτή η γυναίκα θα αφοπλίσει τον Άρη. Εγώ Είμαι εδώ, να εκπέμψω την Αγάπη σε όποιον μπορεί να την
νιώσει. Σε όποιον την θέλει να την αισθανθεί. Εγώ Είμαι εδώ, και την εκπέμπω γιατί, αγαπά πρώτα τον εαυτό μου. Θέλω τον εαυτό μου, φροντισμένο από εμένα, ενδυναμωμένο από εμένα, έτσι ώστε να λάμψω. Και αυτή η λάμψη να οδηγήσει στον δρόμο μου έναν Άρη με ευαισθησία και αγάπη και όχι έναν Άρη κατακτητή. 
Ούτε όμως την ενέργεια της Γυναίκας Κατακτήτριας, γιατί έτσι μπαίνουμε στα “ παπούτσια ” του Άρη Κατακτητή και χάνουμε την θηλυκή μας ενέργεια. Η θηλυκή ενέργεια είναι η γυναικεία αποστολή στην γη.
Τι λέτε αγαπημένες μου; Πόσο έτοιμες είμαστε να κάνουμε τον εαυτό μας, ερωτεύσιμο; να νιώσουμε τον έρωτα σε όλα τα μικρά πράγματα γύρω μας; Να τον εκπέμψουμε στον περιβάλλοντα χώρο μας και να τον αφήσουμε ελεύθερο ! Μην ξεχνάτε, πως όποια ενέργεια αντανακλάτε στο Σύμπαν, αυτή η ενέργεια γυρίζει πίσω σας. 
Εσείς τι ενέργεια αντανακλάτε σήμερα;;


Με αγάπη,
Νεφέλη
Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης και Λάτρης της Αστρολογίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου