Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

ΕΡΜΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΔΥΜΟΥΣ 21/05 - 04/06

               

                               " Η δράση του Πνεύματος"

Το μυαλό γίνεται εξαιρετικά περίεργο, συνεργάσιμο, ελκυστικό και ενεργητικότατο.
Επιδιώκω τη γνώση είτε με τη συνομιλία, είτε με την ανάγνωση βιβλίων.
Ακόμα κι αν ταξιδεύω συνομιλώ με ανθρώπους που συναντώ στο διάβα μου.
Συμμετέχω σε πολλαπλές εκδηλώσεις ταυτόχρονα και αυτό ίσως μου φέρει μια νευρικότητά ή άγχος, επειδή δεν θα κατορθώσω να εκπληρώσω τις υποχρεώσεις μου.
Κατανοώ τις νέες ιδέες, αλλά παράλληλα χάνω το ενδιαφέρον μου για αυτές, μόλις ικανοποιήσω τη περιέργειά μου.
Αλλάζω κατεύθυνση τόσο εύκολα, ανάλογα με τη κατάσταση που επικρατεί τριγύρω μου.
Είμαι σε θέση να κατανοώ για αυτό και έλκω στο πλευρό μου άτομα απ'όλα τα κοινωνικά στρώματα.
Είμαι σπουδαίος ρήτορας και ποτέ βαρετός, αφού αγαπώ να παίζω με τη δύναμη του λόγου.
Εξαιρετικός αφηγητής με προχωρημένη τη τέχνη της πειθούς.
Κριοί , Λέοντες , Ζυγοί , Τοξότες , Υδροχόοι με ωροσκόπο ή και πλανήτες σε αυτά τα ζώδια , η δράση του Ερμή σε σας, είναι ελαφρώς ευεργετική.
Ταύροι , Καρκίνοι , Σκορπιοί , Αιγόκεροι , Ιχθείς, νιώθετε λίγο άβολα με τον Ερμή στους Διδύμους.
Δίδυμοι , Παρθένοι, εξαιρετικά ευεργετική η είσοδος του Ερμή στους Διδύμους.

       Μήπως είμαι λίγο Χαμαιλέων?......



                                                Cahya 
                                   Ενορατική Αστρολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου