Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

ΑΡΗΣ ΤΡΙΓΩΝΟ ΑΦΡΟΔΙΤΗ R. 09/11

Η όψη που τρέχει αυτό το διάστημα είναι το τρίγωνο του Άρη από τον Υδροχόο με την ανάδρομη Αφροδίτη στο Ζυγό. Η επιρροή της, από τις 06/11 έως 13/11.
Δύο ζώδια του Αέρα που σημαίνει ότι κάνω έξυπνες - πονηρές κινήσεις σε οτιδήποτε σχετίζεται με ερωτικά ή οικονομικά.
Δίνω σημασία στο ερωτισμό, αυξάνοντας το σεξαπίλ για να μπορέσω να νιώθω όμορφα. Επειδή δίνει πρόσθετη χαρά πάνω στη απόλαυση του ερωτισμού, αυτό δεν σημαίνει ότι περνώ στην απόλαυση χωρίς να σκεφτώ ότι το τρίγωνο είναι " έχω την επιτυχία ".
Στην ακραία του μορφή για να τονίσω την σημασία της όψης με όρους ακραίους " δεν θέλω το μίζερο θέλω το χαρούμενο, δεν θέλω τον ανέραστο θέλω το ερωτικό, δεν θέλω τον άνεργο θέλω τον εφοπλιστή, δεν θέλω το τίποτα τα θέλω όλα "..
Αυτές οι " ακραίες μορφές της όψης " δεν υπάγονται σε ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αλλά στην αέρινη νόηση που διακατέχει την όψη.
Από την μια σκέφτομαι έξυπνα ( ζώδια του Αέρα), από την άλλη το " θέλω και το έχω " ( το τρίγωνο) .
Όμως είναι για όλους αυτό  δοσμένο ή όλοι σκέφτονται όπως εγώ διαχειρίζομαι την όψη?
Όχι βέβαια!!! Άλλοι φοβούνται ( " εγώ με τον εφοπλιστή!!! = έστω μικρού βεληνεκούς στην εύκολη περίπτωση) , άλλοι ( "  θα αρέσω? " ), άλλοι ( " θέλω κάποιον να είμαστε για πάντα μαζί!!! " - σηκώνει τα χέρια ψηλά η Ψυχολογία εδώ ), άλλοι ( " η φίλη μου μπορεί, είναι καλύτερη από εμένα " !!! ), άλλοι ( " πολύ εύκολα μας τα λες Διδάσκαλε " ), άλλοι ( " άσε ρε φίλε περιμένω το Τσίπρα να με σώσει " ), άλλοι ( " δεν θέλω να κερδίσω, μου αρέσει η ήττα " ), άλλοι ( " ξέρεις Διδάσκαλε είσαι πολύ Υδροχόος και δεν τους πάω " ), άλλοι ( " έχω άντρα αλλά δεν ξέρω αν έχω) , άλλοι...

Η Αστρολογία δεν είναι να βλέπω την όψη αλλά " τώρα άσε με είμαι για καφέ ". Γιατί η όψη έφυγε φίλε μου και τι θα κάνεις αργότερα σε ένα τετράγωνο ή μία αντίθεση ή σε μία διέλευση Πλούτωνα ή Κρόνου?
Πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα ακόμα και " τώρα είμαι για καφέ ". Ξέρεις γιατί? Γιατί αυτός που σε κοιτάζει είναι ο " εφοπλιστής "....
Η ανάδρομη Αφροδίτη παίζει βέβαια ένα ρόλο. Ποιος είναι αυτός?  Τον " εφοπλιστή κάπου το ξέρω, ναι τώρα θυμήθηκα είμαστε συμμαθητές και του άρεσα "...


                                                                   ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ
                                                                 ΑστροΨυχολόγος

Σημ: Οι φράσεις στα εισαγωγικά είναι λόγια κοριτσιών κατά την συζήτηση " περί αστρολογικών - ψυχολογικών " θεμάτων.
Οι απόψεις που καταθέτω έχουν ως τεκμηρίωση όσων " δούλεψαν " αυτή την όψη κυρίως στο ατομικό τους ωροσκόπιο και οι πιο " προχωρημένοι " σε διέλευση.
Επίσης οι απόψεις μου έχουν " Ουράνια χαρακτηριστικά " και προκαλούν τους " Γήινους και Κρόνιους "...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου