Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Ο ΧΕΙΡΩΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ. ΜΕΡΟΣ Α


Τι πονάει?

1ος Οίκος.....Ισορροπώ ή όχι?

Η εικόνα του εαυτού , η αυτο-ϊδέα...δυσκολία στο να εκφράσω το εγώ μου, στην αίσθηση της ελεύθερης δράσης, στην αίσθηση της ανεξαρτησίας και του αυθορμητισμού.
Εκφράζω τον θυμό μου με λάθος τρόπο από τη μία και από την άλλη είμαι εξαιρετικά ντροπαλός/η.
Η ενεργητικότητα μου όπως επίσης και η σεξουαλικότητα μου είναι στα πάνω τους και στα κάτω τους.
Εχω πονοκεφάλους, αυπνία και ίσως ατυχήματα σε ότι αφορά το κεφάλι.
Πως θα θεραπευτώ??...
Βρίσκοντας τη μοναδικότητα μου μέσα από την αυτο-ανακάληψη...


2ος Οίκος...Είμαι άχρηστος/η?

Δυσκολεύομαι να εκφράσω τα ταλέντα μου, να προσελκύσω και να διατηρήσω τα υλικά αποκτήματα.
Είμαι πεισματάρης/α και αργοκίνητος/η, και η συμπεριφορά μου στο χρήμα και στο φαγητό είναι εθιστική.
Έχω πονόλαιμο, πόνο στους ώμους και θέμα με τον θυροειδή αδένα.
Πως θεραπεύομαι?..
Αναπτύσω την εμπιστοσύνη στον εαυτό μου, ενισχύω τη προσήλωση μου στα άυλα και κάνω υγιή τη σχέση μου με τα οικονομικά θέματα.


3ος Οίκος...Αδυνατώ να κατανοήσω?...

Δυσκολεύομαι να μάθω, να επικοινωνήσω , να οργανώσω τη σκέψη μου και των εννοιών
Επιχειρηματολογώ για τα πάντα.
Εχω πνευματική κόπωση, τραυματίζω τα χέρια μου, παθαίνω μολύνσεις και ιδιαίτερα των αυτιών, πιθανό ασθμα.
Ποιά η θεραπεία?...
Γίνομαι ευέλικτος/η, άσκηση ομιλίας, μιλώ σε δημόσιους χώρους ,είμαι ανοιχτός/η σε νέες ιδέες ή στις ιδέες των άλλων.


4ος Οίκος...Νιώθω εγκατάλειψη?...

Δυσκολία στην οικειότητα και στη παροχή  φροντίδας των άλλων.
Ψυχικός τραυματισμός στη παιδική ηλικία, είτε πραγματικά είτε ως αίσθηση.
Υψηλή ανάγκη για συναισθηματική  άνεση και ασφάλεια, υψηλή ευαισθησία και νοημοσύνη, βαθιά άγνωστοι φόβοι και συναισθηματική ανασφάλεια.
Αίσθημα απόρριψης και εγκατάλειψης.
Και η θεραπεία?....
Θετική και υγιής οικοδόμηση της εσωτερικής συναισθηματικής ασφάλειας και της εικόνας του εαυτού μου, αναπτύσσοντας έτσι τη μοναδικότητα μου ενάντια στο προσδιορισμό της οικογένειας ή μιας ομάδος.


5ος Οίκος...Κάτι ιδιαίτερο?...

Δυσκολεύομαι στη δημιουργικότητα , στην αναπαραγωγή και στις σχέσεις.
Το 'εγώ' είναι το επίκεντρο, η αυτό-αγάπη και η αυτοεκτίμηση.
Πιθανή εχθρότητα σε πρόσωπα της εξουσίας ή και προς τον πατέρα.
Πιθανά προβλήματα υγείας με την πλάτη , τη κυκλοφορία του αίματος ή τη καρδιά.
Η θεραπεία?..
Οι υψηλοί στόχοι και οι ευθύνες συνεργάζονται συνειδητά για την απλότητα, την ειλικρίνεια και την πρακτικότητα.
Αν αγαπώ θα λάβω την αγάπη γενναιόδωρα.
Οφέλεια από δημιουργικές δραστηριότητες.


6ος Οίκος...Άραγε είμαι χρήσιμος?..

Φόβος για μη εκπλήρωση και αποστολή.
Δυσκολεύομαι στην ικανότητα ανάλυσης της κρίσης και στην ευελιξία από προκλήσεις της ζωής.
Έλλειψη αυτοπεποίθησης και δυσκολία στην όποια αποδοχή.
Κάνω κακό στην υγεία μου από φόβο, θέματα με το στομάχι ,τα ηπατικά και το νευρικό σύστημα.
Πως θεραπεύω εμένα?...
Καθαρισμός του εσωτερικού  εαυτού μου, φροντίζω για την υγεία μου, προσφέρω τη βοήθεια μου στους άλλους.

                                                                                                        συνεχίζεται..


Σημ: Τα παραπάνω αφορούν την διέλευση του Χείρωνα από τον αντίστοιχο οίκο σε σχέση με τον κάθε ωροσκόπο. 
Π.χ Ωροσκόπος στον Κριό, τότε κοιτάζουμε τον 1ο οίκο.
Ωροσκόπος στον Αιγόκερω, τον 4ο οίκο κτλ.
Cahya
Εναρατική Αστρολόγος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου