Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022

Αφροδίτη στο Ζυγό



 


Μετά τις απαιτήσεις μου (στο Λέοντα) και την κριτική μου (στη Παρθένο), ήρθε η ώρα της παραμονής μου στο Ζυγό, που είμαι και κυβερνήτης μου. Ήρθα για να διορθώσω και να γλυκάνω τα "κακώς κείμενα", ήρθα για κάνω την ενδοσκόπηση μου, αφού μερικές φορές, για το διάστημα που θα παραμείνω στο Ζυγό θα έχω και τις κλειστές μου..Η συμπεριφορά μου θα είναι ακαταμάχητα ευχάριστη και ρομαντική, και θα δονείται με απώτερο σκοπό για την έννοια της αρμονίας και της ειρήνης.
Είμαι για όλους σας ένα " μικρό πολύτιμο κόσμημα" ανάμεσα στα τόσα κακά που έχουν συμβεί τον προηγούμενο μήνα..... υιοθετήστε με για να αισθανθείτε καλύτερα έως ότου γυρίσω ανάδρομη....
Τώρα μπορώ να βοηθήσω και να με βοηθήσουν, να συμβιβαστώ ( αν το αντέχω) και να δώσω στον εαυτό μου λίγο από το χρόνο του 24 ώρου για να καλλωπιστώ, να τρέξω στα μαγαζιά για ψώνια, για να απολαύσω κάθε είδους ευχαρίστηση.
Το μυαλό μου είναι γεμάτο από πλούσια χρώματα....  αισθησιακά και παθιασμένα δημιουργώ μέσα από τη τέχνη (ζωγραφίζω, χορεύω, ακούω μουσική)...
Ψάχνοντας εδώ και καιρό τον/την κατάλληλη/λο σύντροφο, η πιθανότητα να τον/την  βρω είναι αρκετά μεγάλη και είναι και η ιδανική στιγμή.
Δίνω ώθηση στον εαυτό μου και κάνω έκκληση στη σαγηνευτική μου σεξουαλικότητα να λειτουργήσει, χωρίς βέβαια να μπω σε " τρίγωνο αγάπης", επειδή μόνο και μόνο υπάρχει η πιθανότητα της επιστροφής πρώην εραστή , αλλά χωρίς μεγάλες προσδοκίες.
Άλλωστε όπως θα γνωρίζετε οι περισσότεροι, βρίσκομαι σε ένα ζώδιο (Ζυγός) το οποίο δεν παρέχει " ισορροπία" όπως νομίζετε πολλοί... αντίθετα δείχνει "ανισορροπία", άρα ανάγκη να επιτευχθεί ισορροπία.
Και συνεχίζω με το κοινωνικό μου ημερολόγιο να γράφει νέες φίλες ή φίλους, που λόγω της ακαταμάχητης γοητείας μου γίνομαι αρκετά δημοφιλής...
Εξάλλου μ' αρέσει όλα τα φώτα να είναι στραμμένα επάνω μου και να ακούω κομπλιμέντα....     ....ναρκισσισμός?... ίσως!!!
Αλλά και εγώ λέω τα λεπτά μου ψεματάκια προκειμένου να πάρω αυτό που θέλω....
Επίσης μερικές φορές θα τύχει να εκτραπώ της πορείας μου, ακριβώς για να αποφύγω συγκρούσεις ή αντιπαραθέσεις εξομαλύνοντας τις διαφορές απόψεων προκειμένου να διατηρήσω την ειρήνη...
Έχω το ατού να είμαι εξαιρετικός/η διπλωμάτης ή διαπραγματευτής/ τρια που βλέπει και τις δύο πλευρές μιας κατάστασης.
Καλό θα είναι να βεβαιωθώ πως στη προσπάθεια μου για ισορροπία και αρμονία λαμβάνω όσα ακριβώς δίνω!



Cahya 
Εν0ρατική Αστρολόγος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου