Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022

Άρης τρίγωνο Ουρανός 08/02

 

 "Δράση και Αντίδραση"

Με το ένστικτο να είναι δυνατό και σωστό, η έντονη επιθυμία μου για ανεξαρτησία με οδηγεί προς τη κατεύθυνση που με εκφράζει χωρίς αυτοσυγκράτηση.
Με μεγάλη προθυμία για αυτό που είμαι και παθιασμένα, προωθώ τα νέα σχέδια μου.
Αναλαμβάνω το ρίσκο να βυθιστώ σε πρωτότυπα, μοναδικά και πειραματικά έργα.
Η έντονη εργασιακή μου ηθική, μου δίνει την επιτυχία και την εντυπωσιακή αναγνώριση.
Με μεγάλη ευκολία - παρόλο που είμαι αντίθετος με το ρεύμα και τους κανόνες - επιστρατεύω τη βοήθεια των άλλων προς εμένα , με το ιδιαίτερο χάρισμα που με διακρίνει και την αμέριστη γοητεία που εκπέμπω.
Αρέσει το "ανεξάρτητο πνεύμα" μου  και ο μοναδικός μου τρόπος να υλοποιώ οτιδήποτε, αφού έχω και ηγετική πρωτοποριακή ικανότητα.
Αν και είμαι ηλεκτρισμένος, παίρνω και τον "ουράνιο φωτισμό" και η ενέργεια μου είναι " αυτοδύναμη".  
Εκπληρώνω τις επιθυμίες μου με διαισθητική λαμπρότητα, τα αντανακλαστικά μου είναι γρήγορα, και τα σχέδια μου, μοναδικά και αποτελεσματικά.
Είναι μια σπουδαία περίοδος προσωπικής ανάπτυξης και αυτοανακάλυψης.
Και καθώς κάποιοι θα προσπαθήσουν να με κρατήσουν " πίσω" εγώ θα προχωρήσω,  καθώς είναι σημαντικό να επιβεβαιώσω την ατομικότητά μου.
Η σεξουαλική μου ελκυστικότητα έχει το στοιχείο του "κίνδυνου", κάτι που το άλλο φύλο το βρίσκει αρκετά συναρπαστικό,  ώστε να του προσελκύσω το ενδιαφέρον.
Ακόμα και αν βρίσκομαι σε γάμο, περιμένω το "αναπάντεχο"!!!
Είναι το τέλειο τρίγωνο, για να αποφασίσω τι θα αλλάξω στη ζωή μου, π.χ. να ξεκινήσω ένα νέο πρόγραμμα δίαιτας, να διακόψω το κάπνισμα, να αλλάξω τρόπο ζωής,  κ.λ.π.
Παίρνω αποφάσεις και αναλαμβάνω δράση.
Ότι σκεφτεί ο νους μου, θεωρώ και το αποτέλεσμα ως μια συμφωνία, αφού αφήνω τις αναστολές μου στην άκρη.

Η όψη επηρεάζει θετικά τα ζώδια της Γης και του Νερού και όσους έχουν πλανήτες, ωροσκόπο, μεσουράνημα από την 7η έως την 13η μοίρα.



Cahya
Ενορατική Αστρολόγος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου