Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

Άρης στον Αιγόκερω. Η έκφραση του Εγώ


 
 " Η Έκφραση του Εγώ"

Θέλω και είμαι πάνω από όλα και όλους.
Προσανατολίζομαι στο στόχο μου και επικεντρώνομαι στους ανθρώπους που δουλεύουν σκληρά.

Δεν έχω ιδιαίτερη φαντασία, αλλά η προσπάθεια μου να πετύχω και να κάνω τη ζωή μου ασφαλή και ισχυρή είναι πρωταρχικός μου σκοπός. Έχω ισχυρό αυτοέλεγχο, εκφράζω το θυμό μου, την ενέργεια μου και την σεξουαλικότητα μου με γήινο και πειθαρχημένο τρόπο.
Οι επιθυμίες μου πολλές, αλλά επικεντρώνομαι κυρίως στις υλικές.
Έχω την ικανότητα να σχεδιάζω για το μέλλον, είμαι ρεαλιστής με εφικτούς στόχους.
Πίσω απ' το συντηρητικό μου πρόσωπο, κρύβεται μια ισχυρή "λίμπιντο" , που δύσκολα δείχνω.
Εκτιμώ τη διακριτικότητα,  αναζητώ την ασφάλεια μέσα από μια μακροχρόνια σχέση με μεγαλύτερη/ο σύντροφο, αλλά καταπνίγω εντελώς τις σεξουαλικές μου παρορμήσεις για χάρη της καριέρας μου.

Κι αφού σας παρέθεσα παραπάνω μερικά χαρακτηριστικά που μου προσδίδει το " βάπτισμα του πυρός" στον Αιγόκερω,  ας δούμε τι " μέλλει γενέσθαι" με την παραμονή μου εκεί.
Εγώ ο Άρης λοιπόν, θεωρώ πως μέχρι και τις 06/03/2022 θα προσφέρω τη πιο παραγωγική περίοδο του έτους και τον καλύτερο χειρισμό των πραγμάτων.
Λόγω αντιρρήσεων και καθυστερήσεων τη παραπάνω χρονική περίοδο, θα χρειαστεί να οπλιστώ με υπομονή.
Αγαπώ να βρίσκομαι στον Αιγόκερω γιατί διοχετεύω την ενέργεια μου στο να χτίσω σταθερές δομές, προωθώντας την επιτυχία μου βήμα - βήμα κάθε φορά.
" Η σταδιακή κατάκτηση είναι η καλύτερη μέθοδος".....
Θέλω να ξέρω που βαδίζω γι' αυτό η στρατηγική μου δεν περιέχει τον όρο "προχωρώ στα τυφλά ''.
Μετατρέπω τις ιδέες μου σε πραγματικότητα και έτσι εξελίσσονται οι σχέσεις μου κ οι συνεργασίες μου.
Επίσης ο Αιγόκερως μου δίνει την άψογη πρόβλεψη για προγραμματισμό, υπομονή για τη λήψη πρακτικών μεθοδικών μέτρων, προθυμία για εργασία και σοβαρή υπευθυνότητα.
Επειδή λειτουργώ ώριμα και συνειδητοποιημένα, αυξάνεται η κοινωνική μου δραστηριότητα, όχι για αυτοπροβολή, αλλά για το κοινό καλό.
Ασκώ τη δύναμη μου σιωπηλά και με ταπεινότητα, παίρνω επιτέλους τη σχέση μου στα σοβαρά παρόλο που δεν είμαι εμφανώς στοργικός και συναισθηματικός, θέλω όμως και την αυτονομία μου από την/ τον σύντροφο μου.
Ίσως και να αποφασίσω να δεσμευτώ επίσημα .....εγώ ο  περιπετειώδης Άρης. !

  " Το μυστικό της επιτυχίας είναι να μάθεις να χρησιμοποιείς τόσο τον 
     πόνο όσο και την ευχαρίστηση, αντί να σε χρησιμοποιεί ο πόνος και η 
            ευχαρίστηση".



Cahya
Ενορατική Αστρολόγος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου