Δευτέρα 12 Απριλίου 2021

Αφροδίτη στο Ταύρο. '' Μου ανήκεις ''

 




  " Μου ανήκεις"...

Το ανάγλυφο της Αφροδίτης είναι το όρθιο σύμβολο του Άρη...
Εκπροσωπείται από το κύκλο του πνεύματος πάνω στο σταυρό της ύλης.
Αντιπροσωπεύει το πνεύμα που ξεπερνά την ύλη μέσω της αγάπης.
                         ~~~
-Τι όμορφη εποχή  βρήκα για να εγκατασταθώ στο Ταύρο!...
Επιτέλους βρίσκομαι στο σπίτι μου!..
Ήρθα να σας θυμίσω πόσο όμορφος είναι ο κόσμος.
Ήρθα να απλουστεύσω τα περίπλοκα και να επαναπροσδιορίσω τις σχέσεις απ' τα θεμέλια.
Ήρθα να σας γεμίσω με μελωδίες, με χρώματα, με αισθησιακά αρώματα, με ερωτικά παθιάρικα συναισθήματα.
Έχω όλα τα μέσα για να αξιοποιήσω στο έπακρο τα φυσικά μου χαρίσματα προκειμένου να κερδίσω σε προσωπικό, επαγγελματικό, κοινωνικό επίπεδο.
Θα επιδιώξω την άνεση, τη πολυτέλεια, το ρομαντισμό και τη σταθερότητα στη σχέση μου, και απ' την άλλη μπορώ να γίνω έντονα κτητική και ζηλιάρα αν αντιληφθώ πως κυριαρχεί  η αβεβαιότητα, εφόσον εκτιμώ το " εδώ και τώρα" καθώς και τον κόσμο των πέντε αισθήσεων.
Είμαι πιστή και αφοσιωμένη στο/ στη σύντροφό μου, και αυτό με κάνει να νιώθω  πως " μου ανήκει", και δεν παραιτούμαι εύκολα ακόμα και αν διαπιστώσω ότι δεν προχωρά η σχέση μου παρακάτω, και αυτό είναι μείον  για τον εαυτό μου.
Είμαι ευγενική/ος,  και διακριτική/ος αν ενδιαφέρομαι για το άλλο φύλο, η αγάπη μου είναι αληθινή και με διάρκεια.
Στο Ταύρο προσπαθώ να προσελκύσω την αγάπη, αντί να την ακολουθήσω. 
Επενδύω σε σταθερή/ο σύντροφο,  με τη παρουσία του να είναι άκρως υποστηρικτική.
Στο Ταύρο αντιπροσωπεύω και την αρμονία - ένα προσόν του Ζυγού αφού κυβερνώ το ζώδιο του -  επειδή αν είμαι εναρμονισμένη με το εσωτερικό μου, προσελκύω ότι θα με αναπτύξει.
Προτιμώ τη δέσμευση και την αφοσίωση έναντι του φαινομενικού παιχνιδιού.
Αγαπώ το τραγούδι, τη μουσική, το ηλιοβασίλεμα, τα ακριβά δώρα, τη φύση, είμαι λάτρης του καλού φαγητού....
Είμαι γενναιόδωρη, συμπονετική, ενθαρρυντική, γίνομαι εξαιρετική φίλη/ος και απολαμβάνω τη ζωή μέσω της πολυτέλειας.
Πατώ στο έδαφος με τα δυο μου πόδια  αφού χαρακτηρίζομαι ως γήινη, και ενεργοποιώ τη δράση μου σε οποιονδήποτε τομέα με αισθησιακό τρόπο - κάτι που το δανείζομαι απ' τον αγαπημένο μου Σκορπιό.
Διαχειρίζομαι σωστά τη τραπεζική και ακίνητη περιουσία μου.
Εργάζομαι σκληρά για να επιτευχθεί ο στόχος της πολυτέλειας και άνεσης, αφού πρώτα από όλα νιώθω ασφαλής με τα δικά μου χρήματα.
Βέβαια με τον Ήλιο να περιφέρεται για λίγο ακόμη στο Κριό, το πάθος μου και η αγάπη μου είναι ακόμη πιο έντονα, αλλά προσεγγίζω τα ερωτικά μου με επιφύλαξη, επειδή ο Κριαρίσιος εγωισμός και η επιθετικότητα του, μου δημιουργούν μάλλον απέχθεια.
Παρόλα ταύτα, συνδυάζω τον ενθουσιασμό και τη σύνεση ώστε να αξιοποιήσω στο έπακρο τόσο τα αισθηματικά μου,  όσο και τα υλικά μου αποκτήματα.
Δείγμα της αγάπης μου επίσης είναι να προσφέρω ακριβά  αυθεντικά δώρα...από τα πιο ακριβά τριαντάφυλλα μέχρι διαμάντια και μαργαριτάρια....ιπποτική η συμπεριφορά μου και μ' αρέσει!...


Cahya
Ενορατική Αστρολόγος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου