Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

ΗΛΙΟΣ ΣΤΟ ΤΟΞΟΤΗ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ



Ήλιος στο Τοξότη σημαίνει αισιοδοξία, επέκταση, πίστη, φωτεινότητα....
Σημαίνει αγκαλιάζω τα πάθη μου και επιδιώκω να ανέβω ψηλότερα.....
Επιδιώκω την ελευθερία και ακολουθώ τη καρδιά μου....
Ο Ήλιος στο Τοξότη θα με μάθει μέσα από εμπειρίες να βλέπω φως στο τούνελ, τονώνοντας την αισιοδοξία μου και θυμίζοντας μου να βλέπω τα πράγματα πιο ανάλαφρα με απώτερο σκοπό τη καθημερινή ευχαρίστηση.
Με τον Δία κυβερνήτη αισθάνομαι τη φυσική ώθηση να ωφελώ τους άλλους μέσα από τη γενναιοδωρία...
Να έχω θαυμασμό προς τους άλλους, να είμαι το κέντρο της προσοχής με κυρίαρχο το συναίσθημα του ευεργέτη....
Ωστόσο, ο στόχος του Ήλιου μέσα απ'το Τοξότη είναι η εσωτερική ανάγκη να δημιουργεί χαμόγελα στα πρόσωπα των ανθρώπων, θεωρώντας το χαμόγελο το ισχυρό καύσιμο της ζωής.....
Να μου διδάξει τη περιπέτεια μέσα απ'το ταξίδι, ανακαλύπτοντας άλλους κόσμους....
Να μου μάθει τη δύναμη της γνώσης αναπτύσσοντας το δικό μου σύστημα πεποιθήσεων...
Το αρνητικό του Ήλιου μου στο Τοξότη??...χμ! ...η έλλειψη υπομονής, η έλλειψη διακριτικότητας και η πλήξη... τότε είναι που νιώθω φυλακισμένη και απλά πολύ απλά θέλω να φύγω μακριά , να πετάξω προτιμώντας τα χαοτικά πρότυπα ανάλογα με τη διάθεση μου.
Δύσκολα ξοδεύω το χρόνο μου για πράγματα και ανθρώπους που δεν περιπλέκουν το μυαλό μου!...
Προτιμώ τη γραφή φωτίζοντας τις σφαίρες της φιλοσοφίας, της περιπέτειας , των ταξιδιών και την παρέα ενεργών από ευτυχία και αισιοδοξία ανθρώπων με άπλετη την αίσθηση του χιούμορ.
Ως ένδειξη τόσο της πίστης όσο και της επέκτασης το σημάδι του Τοξότη έχει μεγάλα οράματα και σκοπεύει να τα ζήσει... Έτσι κι εγώ!!!


Cahya
Ενορατική Αστρολόγος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου