Δευτέρα 9 Απριλίου 2018

ΑΡΗΣ ΤΡΙΓΩΝΟ ΑΦΡΟΔΙΤΗ 11/04


Η ζωή μου κυλά ομαλά κάνοντας ένα διάλειμμα από την ενέργεια του Κρόνου.
Η όψη μεταξύ εμού (Αφροδίτης) και του  εραστή μου (Αρης), ​με βοηθά να πετύχω αυτό που θέλω ,οπότε πρέπει να αποφασίσω τι ακριβώς θέλω και τι χρειάζομαι.
Είμαι το οιστρογόνο και είναι η τεστοστερόνη .....
Τούτο λεχθέντος ,ξέρω πως να προσελκύσω τον έρωτα τόσο συναισθηματικά όσο και οπτικά.
Ξέρω που θα τον βρώ!.....ίσως στο γυμναστήριο, ίσως στο χορό, ίσως γράφοντας ποίηση, ή ακόμη κάνοντας ένα περίπατο στη φύση, και με μεγάλη ευκολία πλέον απολαμβάνω τα αποτελέσματα.
Η σχέση μου ανάμεσα στα πάθη και στα συναισθήματα γίνεται αρμονική.
Ενα ερωτικό τρίγωνο σε  ζώδια της γής...προκλητικά πανέμορφο με την τελειότητα της ισορροπίας!!!

​Ταύροι , Παρθένοι, Σκορπιοί, Αιγόκεροι, Ιχθύες  του 2ου δεκαημέρου ευνοείστε..
Ξεκινώ νέα σχέση ρομαντική και έντονα ερωτική.
Η γοητεία μου και η ζωντάνια μου με κάνουν ιδιαίτερα δημοφιλή και αρεστό  στο αντίθετο φύλο.
Αν είμαι σε σχέση ή σε γάμο βελτιώνω την υπάρχουσα κατάσταση  βάζοντας  νέες βάσεις ακόμα και στα δικά μου όρια.
Έχω την επιθυμία να διασκεδάσω ,να τραγουδήσω , να παίξω , να βελτιώσω την εμφανισή μου, και να ασχοληθώ με τα καλλιτεχνικά (διακόσμηση κλπ).
Αυξάνω τις πιθανότητες επιτυχίας στα επαγγελματικά και οικονομικά μου, συνεργαζόμενη/ος  δουλεύοντας ομαδικά και κυρίως με γυναίκες.




                                                             '  Ο πλανήτης της Αγάπης ρέει αρμονικά με τον εραστή της, με τον πλανήτη του πάθους'



Cahya
Ενορατική Αστρολόγος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου