Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2020

ΗΛΙΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ 13/01



" Ξαφνική Συνειδητοποίηση ''

Ήλιος! ο βασιλιάς του ορατού κόσμου.....Πλούτωνας ! ο βασιλιάς του αόρατου υποκόσμου...μεγάλη αλχημεία!!
Αλήθεια?...ποια είναι η προσωπική μου εξουσία?..ποια είναι η σημασία της ύπαρξης μου?....
Ας το ερευνήσω!...αυτό μου ζητά η 22* μοίρα του Αιγόκερου που φιλοξενεί τη σύνοδο Ήλιου/Πλούτωνα.
Η μοίρα της ανανέωσης, με την αποκρυφιστική βαθιά έρευνα του ατόμου να προσπαθεί να ερμηνεύσει ένα παλιό χειρόγραφο της οντότητας του με ιερογλυφικά...έτσι τη φαντάζομαι!
Ο προβολέας είναι στραμμένος επάνω μου, όπου μέσα από τον μοναχικό Αιγόκερω και απόλυτα απομονωμένος ξεκινώ ένα ταξίδι εξουσίας,  με την διαισθητική μου εικόνα να μεγαλώνει, την δύναμη μου και τις αξίες μου να εμβαθύνονται....
Ο Γήινος και υλιστικός Ήλιος του Αιγόκερου συναντά τον πιεζόμενο Πλούτωνα και εκθέτει κρυμμένα στοιχεία για την ακεραιότητα μου, την ειλικρίνεια και την πρόθεση εξουσίας, χειραγώγησης, κατάχρησης, προκειμένου να εισπράξω....
''Ο άνθρωπος γνωρίζει για σένα μόνο ότι του επιτρέψεις, αφού κάτω από το προφανές πρόσωπο βρίσκεται κρυμμένο το μυστικό''.....
Αλήθεια?..τι είδους εξουσία έχω?...μου αρέσει να γίνομαι δυνάστης στους άλλους ή σε μένα?...όλα θα λάμψουν τώρα!
Καθήκον του είναι να πειθαρχήσω, να ολοκληρώσω έργα που είναι σε εκκρεμότητα , να γίνω εξαιρετικός ηγέτης του εαυτού μου προσφέροντας και βοηθώντας  ανιδιοτελώς στους άλλους, αφού μου δίνεται το πλεονέκτημα να  εκπέμπω απίστευτο μαγνητισμό.
Και επειδή ο Ήλιος είναι πηγή ζωτικότητας και ο Πλούτωνας η ανάπτυξη μέσω του τραύματος, θα επινοήσω τρόπους μέσα από επώδυνες εμπειρίες να γίνω ισχυρότερος για μένα και να αξιοποιήσω τους εσωτερικούς μου πόρους.
Θα διδαχθώ να είμαι ο ίδιος η πηγή της εξουσίας μου, θα μάθω να εμπιστεύομαι τον εαυτό μου, να τον ενθαρρύνω και να τον καθοδηγώ.
Αγκαλιάζω εμένα και με τη πρόσθετη ένταση του Πλούτωνα μετατρέπω τα σκοτάδια μου σε φως και το χρησιμοποιώ μαζί με την εσωτερική μου δύναμη για το καλό μου!....εκθέτω αληθινά τον πραγματικό λόγο της ύπαρξης μου καθιστώντας την παρουσία μου ισχυρή!...



                                                 CAHYA
                             Ενορατική Αστρολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου