Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

ΗΛΙΟΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΔΙΑΣ. 06/02 - 14/02. ΠΡΟΒΑΛΩ ΤΟΝ ΕΣΩ ΕΑΥΤΟ.

Ο Ήλιος από τον Υδροχόο δημιουργεί τετράγωνο με το Δία από τον Σκορπιό.

Ο Ήλιος ακολουθεί την ελευθερία του στο πάθος, στην σεξουαλικότητα, στο κρυφό, απέριττο, στο σκότος.
Όλα αυτά θέλω να τα " διαδώσω " , στους φίλους, να τους δώσει μία δημοσιότητα. Έτσι πιστεύω πως θα αναπτύξω το προσωπικό εγωισμό μου, μέσα από τα " περιβόλια συνείδησης ".
Θέλω να ασχοληθώ και με τις οικονομικές δοσοληψίες με τρίτους, για να επιβιώσω οικονομικά. Πως όμως? Ακολουθώντας την Νέα Τεχνολογία που μου υπόσχεται ενδιαφέροντα αποτελεσμάτα.
Αν είμαι άντρας πιστεύω ότι κατέχω την " επανάσταση " στην σεξουαλικότητα προβαλλοντάς τη, ενώ άμα είμαι γυναίκα ζητώ τον " επαναστάτη ψυχολόγο ", να μου δώσει τις αφορμές της σωτηρίας μου.
Όμως δεν είναι εύκολα, καθώς υπάρχει ένα τετράγωνο που ως όψη περιορίζει τα αποτελέσματα, χωρίς όμως να είναι αρνητικό ως αποτέλεσμα.

Κάθε τι που εμπεριέχει Σκορπιό δείχνει πάντα ότι δεν έχω επιδίωξη με καθαρά κίνητρα. Ίσως να θέλω να βγω από τα " σκοτάδια μου " περπατώντας σε ανακάλυπτους δρόμους που μόνο ένας " Ουράνιος Ήλιος " μπορεί να μου κατοχυρώσει. Με το Δία στο ζωδιό μου γίνονται όλα  πιο εύκολα, αφού όμως απορίψω την σκοτεινή πλευρά μου.
Διαφορετικά δεν θα αντικρίσω τον " Ουράνιο Ήλιο ".

Η όψη επηρεάζει τα ζώδια Ταύρος, Σκορπιός, Λέων και Υδροχόους και όσους  έχουν Ήλιο, Σελήνη και Μεσουράνημα στα παραπάνω ζώδια.
Οι ευαίσθητες μοίρες επιρροής είναι η 19η έως και η 25η.

Η διάρκεια της όψης είναι από τις 06/02 έως τις 14/02.



ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ
ΑστροΨυχολόγος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου